söndag 15 maj 2011

Varför Azerbaijan?

godmorgon alla. Vaknade för typ en timme sen, och nu är jag i full fart med att rensa bland mina t-shirts, vilket är nödvändigt men ack så tråkigt. Senare hade jag tänkt teckna eller måla något stort, om jag hinner. För vid fyra ska jag kanske träffa becca, som jag inte träffat på jag vet när, haha.
Men om jag ska gå vidare på gårdagens ämne, eurovision song contest. För er som inte såg det kan jag meddela att Sverige kom trea, men låg 1:a efter hälften av länderna som röstat. Lite oväntat. 2:a kom Italien, vilket också var oväntat. Men på första plats kom, Azerbaijan, skiten. Jag blev riktigt sur, okej, deras låt, liksom, ingen kommentar, den var sådär (där kom en kommentar iallafall). Men dom framför Sverige och Irland? Och inte nog med det, så var den en kille och en tjej som sjöng tillsammans, det är bara så b. Men nu har jag lämnat det, det är ju ändå bara en onödig tävling. 'haha'

här har ni dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar