onsdag 4 maj 2011

tingeling.

nu ni är jag hemma igen. eller ja, jag har hunnit duscha, äta och klätt på mig såklart, redan. och sitter nu och snaskar på ett kexchoklad, fast det kan man ju faktiskt få göra efter man tränat, hehe. annars händer ju inget annat just nu. men senare ikväll (typ om kanske fem minuter eller lite mer) tänkte jag ladda upp några bilder på mina beccas fina muffins från i..söndags? tror jag, haha. och om jag ska försöka göra detta inlägg lite längre så kan jag säga att dagen som nästan alltid innehöll fotboll. och att vi på halva sista lektionen ,istället för att ha musik, kollade på konsert i aulan. dom var ganska så väldigt duktiga, särskilt killen haha (a).
nu, finns det inget mer att berätta, antar jag, så hejdå!

valde denna redigerade men väldigt härliga bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar