lördag 14 maj 2011

godmorgon alla väntande.

hej! eller hur va det länge sen? även jag, såg att ett par inlägg raderats i torsdags på grund av detta blogger problem. som höll i sig nästan hela fredagen. men efter hässleholms turen, som som sagt innehöll ganska mycket otur, så åkte jag med familj direkt vidare till våra väntande gäster. men tacka gud för elinor gjorde ett inlägg till mig igår/idag, tack sötnos.
vad som hände igår på fredag den 13:de då då.. först var det en helt vanlig dag i skolan, utan att något annorlunda hände, men sen väl framme vid hässleholm märkte jag att jag tappat min mobil, antagligen på bussen då. och medan vi kollade i affärer fick vi springa till stationen och kolla om bussen kom, men vi missade 536, vår buss, ett par gånger. men till sist gick vi på bussen till osby, och där låg min mobil gömt mellan platserna, och jag blev lättad och glad! när vi väl kom hem då hörde vi något bakom oss och en gammal man hade ramlat över sin cykel och skakade... fortsättning följer...haha. för jag hinner inte skriva mer då vårt tåg till malmö går nio och jag ska göra mig klar och äta, så eftersom en malmö-shopp-dag väntar, blir det nog inte så mycket uppdatering av mig fören på kvällen. måste rusa! hejdå!

en bild på problemet, och en slump bild på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar