onsdag 11 maj 2011

onsdagstrev,

hej! nu är jag hemma från zumban (som vi äntligen får kalla zumba!) det var verkligen skönt att ta i lite extra nu sista gången för terminen. kommer sakna det lite, de sista gångerna har faktiskt varit roliga, nu när man kan stegen.
har iallafall ätit och duschat och gjort allt sånt klart. så när jag går och lägger mig är jag redan redo, haha. om jag ska berätta lite kortfattat om dagen, kan jag säga att den var oväntat rolig! eller kanske inte så oväntat kanske, men rolig. spelade fotboll, där vi fick ett skrattanfall åt några små killar typ. och det var jätte kul och omoget när jag och ellie skrattade jätte mycket åt oss själva och våra 'prutt' ljud som vi gjorde med munnen - på musiken. och sen efter skolan hade vi roligt följe till ica, där vi köpte/lånade pengar till godis. därav bilden nedan. som jag snodde av ellie, hoppas det är ok hjärtat. men visst är den gullig? hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar