tisdag 24 maj 2011

fem i fem.

Hej mina vackra! Förlåt och förlåt igen för superuppdateringen idag. Jag satt här vid tolv tiden, och även vid två. Men inget funkade. Ärligt talat var det inte så att jag inte hade något att skriva, det funkade bara inte att logga in. Mitt google konto var typ tvunget att installeras om. Vilket jag kom på nu. I alla fall har dagen gått ganska fort. Förmiddagen gick åt till att duscha, plugga (jätte lite dock), äta frukost ,klä på mig och sminka (mig). Eftermiddagen från två tills halv fyra typ. Var jag och Becca ute. Och ska kanske träffas lite ikväll igen.
Nu slappar jag i vilket fall som helst. Ska göra det ett tag till i alla fall. Vi hörs!



Ny duschad och ny sminkad. Har eyeliner idag, lite ovant men ganska nice :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar