tisdag 24 maj 2011

de två senaste dagarna.










Här är bilder från igår och idag till er! I en salig blandning (inte). Hade inga direkta/korrekta bilder från gårdagens himmelblå tittande, då de flesta var närbilder (obs, vi var osminkade, och detta hade kanske inte uppskattats av Becca min) Det blev någon radom bild (var inte meningen att den skulle bli det) på mig (i en häftig jeansväst) och några klädtittarbilder. Men kolla bilderna från idag, så fin hon är asså! Unbelievable. Dom är dessutom tagna för en stund sen, för vid tio i nio kom jag in igen, gjorde en smoothie och väntade på att desperate skulle börja. Nu är det slut, himla bra avsnitt! Och nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är typ sista skoldagen denna veckan. För sedan blir det ju prao på Maxi med sur-Per (min handledare). I alla fall, vi hörs imorgon!
Ellie, det är inte en adventsljusstake, bara en vanlig ljusstake haha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar