tisdag 10 maj 2011

self control.


oh hej. klockan är nu redan halv åtta och jag fixar ett par jeans shorts och lyssnar på musik. och när jag kom hem från skolan var jag riktigt fucking hungrig, så jag åt (weird?), det jag vill komma fram till är att jag mådde riktigt dåligt ett tag, så alltså, tyck synd om mig. haha! nej men nu är det bra igen så det är chill, annars då? skolan var helt okej, faktiskt riktigt bra (minns inte riktigt men tror det). men det var hetare än en öken typ, kan det ha varit 30 grader? någon som har koll? kanske lite att överdriva, men sista jag kollade var det 25 grader vid fem, och då måste det ju varit varmare vid lunch. och vi spelade såklart fotboll i denna värme, så det blev ännu varmare, men vad gör det hehe. iallafall så hängde jag med ellie hem igen för att ringa till Ing-marie (som hon visst hette), om praon igen, men hon var såklart inte där idag heller, så vi får väl testar imorgon.
och åter till nuet, jag ska dra mig från datorn och fortsätta på de misslyckade shortsen.
ses ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar