söndag 29 maj 2011

Hej åter igen.






Bilderna (de väldigt fina bilderna) är från igår, såklart (?).
Gud vilken rolig kväll vi hade! Och som vi skrek när det blev mål, haha. Och på Barcelonas tredje mål (eller andra) ramlande jag dessutom, av glädje, eller av hala strumpor, bestäm själva. Haha sen hade vi lite roligt idag på morgonen och tog lite fula bilder, dock inga att visa här antar jag.
Nu kanske det räcker med info om igår, börjar låta ganska töntigt. Vilket det inte var! Det går egentligen inte att förklara, det är liksom bara jag och Elinor som vet hur det gick till. Som hon också gärna antydde, 'nu är du ett riktigt Barcelona fan!'. Jo, jag antar att jag är det nu. Riktigt gripande när de vann haha!
Annars har jag tillbringat dagen hos min farmor, med släkt, och firat morsdag. God mat, fika och fika igen. Och man kommer visst inte undan från släkten idag, för nu blir det grill med mormor och morfar, haha. Ne, jag klagar inte. Det är trevligt.
Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar