fredag 6 maj 2011

jodå.



helt klart att jag skriver ett inlägg till, bomb säkert. haha. vad hände då egentligen med att jag skulle iallafall skiva 1 till idag, ja kanske till och med 2! haha vad som hände var att jag satte igång en film, en vanlig sorglig romantisk film. som höll på i typ två timmar. och nu 5 minuter innan tolv, innan imorgon. kommer inlägget! kasst. nej men så kan det bli. och i helgen blir det inte heller något explosivt, om det ens blir något. vi ska till stugan, där det såklart inte finns internet. men ska fixa ett inlägg imorgon (hoppas jag hinner!). och ett på söndag när vi kommer hem. jag tar med mig tränings kläder och skor, så ni vet vad jag håller på med.
nu ska jag sova, godnatt! och vi ses på söndag om jag inte hinner med imorgon! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar