fredag 27 maj 2011

praodag 2.



gooooodiebags.









Hej. Praodag number 2, avklarad. Även den sista dagen. Ganska sorgligt faktiskt, haha. Ovan är en bunt bilder från dagen, lite fler än igår skulle jag tro. Himla kul även idag. Dock tog mina fötter stryk, lite mer denna gången. När vi slutade för dagen, runt fyra, fick vi varsin goodiebag med en massa kul som tack (tror jag) för att vi jobbat där, så jättebra. Bland annat en plattång, body lotion, spray och godis. Riktigt schysst! Efter jobbet stack vi ner till centrum, köpte bikini toppen jag redan sett ut och en efterlängtad avslutningsklänning. Visar kanske senare! Och jag ska kanske säga det att jag är väldigt, trött. Så kan ju vara därför jag skriver lite, vad heter det? Segt. Eller så är det för att jag ser på film samtidigt. Så det är vad jag ska fortsätta med, vi hörs senare eller imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar