måndag 2 maj 2011

så slappt det blev.

Pensez, comment il serait agréable d'écrire en français aujourd'hui! - (det skulle vara kul att skriva på franska idag!) - men nej. det ska jag ju självfallet inte gör.
om man ska gå in på dagen, så var det en ganska vanlig måndag, men lite ovanligt flamsig, haha. iallafall på förmiddagen. sen sista lektionen spelade vi fotboll, fast det var ändå inte så kul.
men i det stora hela, var dagen kul.
nu såhär på eftermiddagen skulle jag egentligen fikat med becca, men hon kom hem sent från praon och sen skulle hon på träning, så vi hann inte. istället har jag för första gången på länge bara legat i soffan och slappat. alltså ändå sen jag kom hem.
och snart till kvällsmat blir det grillat. och senare ut och springa hade jag tänkt.
nu vet ni allt just nu, så tack för mig! (haha).



ska försöka redigera filmen/erna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar