lördag 14 maj 2011

malmö shopp.

Hej! Godkväll! Eller vad ni själva vill kalla det. jag är hemma! Och som vi har gått idag, jag är slut, haha. Och dessutom åkte vi med tåget nere i den nya 'tunnelbanan' - är det väl? Dom har ju byggt om hela malmö station, till en under jorden. Det kändes mycket storstadsaktigt, som i typ Stockholm, haha. Köpte lite tröjor och två par shorts till, som nedan ser man en liten skymt av de jätte höga jeans shortsen, jag älskar dom!
om jag ska fortsätta var jag slutade i morse..vi såg då denna mannen i 70-års åldern ramla över sin cykel. Och vi blev panikslagna typ och bara 'vad ska vi göra, vad ska vi göra?'. Och sen gick vi och några andra som också såg det fram till honom och sen kom några andra springande, och dom ringde ambulansen. Det var jätte läskigt, och han kunde knappt prata, men han sa något om att han skulle till Kerstin. Men sen när ambulansen kom stack vi. Det var sjukt läskigt, jag trodde han fick en hjärtattack eller något, för dom sa att han hade problem med hjärtat. Fast det var nog inget allvarligt, hoppas jag. Men är det inte konstigt att detta hände, samt det med min mobil, fredagen den 13:de?


haha mitten bilden.

1 kommentar:

  1. det var min mamma som ringde ambulansen.. tydligen gick det rätt bra! :)
    / sofie

    SvaraRadera