söndag 22 maj 2011

jag kallar detta inlägg för, inlägg.


Bilden passar inte riktigt till mitt humör idag, jag är faktiskt ganska gla! Problemet är bara att jag sitter och pluggar, vilket inte är kul. Men strax är jag klar (för idag det vill säga). Och då ska jag ta och vila, ska bli skönt.
Igår, som jag inte orkade berätta om, var grannarna som sagt över hos oss och grillade. Och efter -den jätte goda- maten, gick vi yngre in till deras hus och hade spontanvattenkrig, det var jätte kul verkligen. Och inte särskilt kallt, men blöta blev vi! Sen hämtade vi en boll, och gick ut på gatan och körde..passningar? Kanske man kan kalla det. Och vi liksom 'varför har vi aldrig gjort detta innan?' Låter kanske inte jätte rolig, men det var det. Vi var ute i flera timmar, sen gick vi då in ingen halv tolv. Och fick konstaterat att vi lever än! Haha. Som jag skrev även igår (tidigare idag) så måste vi göra om detta.
Men vi hörs i alla fall senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar