torsdag 12 maj 2011

I cook good soup.

hej och herregud! fast egentligen finns det ingen större anledning att börja så, så jag tar tillbaka mitt herregud. dagen var väl en rätt ok torsdag ändå. det finns inget mer att berätta förutom att jag på något mystiskt sätt har fått fruktansvärt ont i min högra fot och i ryggen under dagens gång. och sen att dagens väder har varit lite sämre än de andra två dagarna, dock inget man la märke till, det var ju fortfarande varmt och svettigt, haha.
men som rubrikens lite rosliga engelska tyder och bilderna nedan, har jag gjort hemlagad 'köp-pulver-soppa' till kvällsmat, med varma mackor till det, jag ska alltid göra det så komplicerat (suck).
nu ska jag gå en runda med vera, kanske ska fråga någon om han/hon/det vill hänga med?


vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar