fredag 6 maj 2011

nu är jag hemma.


denna en aning skumma bild får jag bjuda på ikväll. mest för att becca var med och att det är henne jag har tillbringat eftermiddagen med. direkt efter skolan mötes vi på stationen och åkte tre tåget (som var försenat dessutom) in till hässleholm. och där var vi ju ute efter shopping. becca köpte bl.a avslutnings klänning, vackert vackert. jag själv köpte två par skor. (fick dock pengar till de ena av mamma). ett par tygskor men söta blommor, som jag verkligen behövde. sen ett par som liknar lite indian skor, med fransar och sånt. jag är super nöjd.
haha och lyckade som vi är missade vi tåget (men detta var ju faktiskt första gången). så vi fick göra ingenting i en timme, till nästa tåg kom. men vad gjorde det, vi fick kolla på ett några snygga killar som hade vattenkrig (iallafall ett tag) haha.
men himla trevlig dag hade vi, är nu bara så otroligt trött, i både ben och huvud.
men ska såklart försöka klämma in ett eller två inlägg till ikväll.
vi hörs senare! ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar