lördag 21 maj 2011

blod, svett & tårar.

hej igen! Tänkte sticka in med ett litet inlägg, väldigt snabbt. För snart kommer grannarna in och vi ska börja grilla. Becca hänger med så kvällen är räddad! Och som tur är kommer Bina också. Tänkte bara visa tavlan jag hållt på med sen förra inlägget. Målade dock inte, men gjorde min första kolteckning med skuggningar! Det var kanske kul i början och slutet, men jag slet som en tjur, haha. Därav rubriken. Och jag fick klart för mig att jag inte alls har något tålamod, denna skulle kanske ha behövt lite mer tid. Funderar på om man ska kalla den "indiankvinnan". Vad tycker ni? Jag blev i alla fall super nöjd i slut ändan.
Och förresten, Anna som kommenterade i förra inlägget, jag röstade på dig, haha.

haha fint med tvätt där bak!


inte världens bästa bilder, men här har ni henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar