fredag 22 april 2011

tusch, dagens & nya idéer!






hej ! eller godförmiddag, kanske. här är en massa bilder (okej, några), på olika saker. då bl.a dagens klädsel och nya tavlor på väggarna. och en bild på tusch pennor, varför? kanske ni undrar. jo, det ska föreställa mina nya ideér, jag fick en kick igår vid halv tolv och gjorde en teckning med tusch, som jag nu är sugen på att göra stor. med kol då. som jag såklart inte kan visa bild på fören den är klar. men det är inte säkert att jag hinner det, då våra gäster kommer om en stund. och sen var det en bild på min nya tavla som hänger över mig säng nu. där sitter den bra. förlåt becca, den blir kanske din en dag, haha. men på mig då, har jag mina skönaste jeans, ett brunt skärp och en midje kort thissa från h&m. tyvärr, är det hästar på den som ni ser, och jag är inget hästfans direkt. men föll mest för färgen. men nu hörni, ska jag städa bort det jag redan lyckats slänga på golvet och bädda sängen. så vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar