söndag 3 april 2011

inge bra.

ingen vidare uppdatering idag, eller igår (som jag redan har skrivit om). men som sagt har jag ätit pizza med elinor och clara, så trevligt så trevligt. och efter det gick jag och elinor hem till henne och hon öppnade paket, och vi skrattade, a lot, åt ingenting. har än så länge inga bilder därifrån, får se om jag snappar upp några från facebook, för vi tog du ändå rätt så många -tuffa- bilder med solglasögon. det tog rätt långt tid att komma därifrån (då det inte fanns i våra tankar att jag skulle hem). men sen blev det ändå så vid sjutiden, så jag begav mig ut i den friska luften med den lite underliga tanken "jag skulle kunna svälja hela världens luft". så friskt var det. kom hem och insåg att top model inte gick, då det var sista avsnittet förra veckan. blev besviken. tog fram datorn, och tada! nu ska jag kolla en stund på tv, eftersom jag inte är alls sugen på något att äta (pizzan håller i sig). vi hörs!

och ja, jag medger att jag försöker se en aning grym ut på bilden, och..misslyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar