söndag 17 april 2011

lite nytt.







detta va vad jag köpte då'rå. ett par ljusa jeans och en kizz-t-shirt. dock glömde jag stänga av svart vit effekten så det blev ingen färg. men visst tog jag fina bilder va? haha.inte riktigt. och bad for you så ser man inte t-shirten särskilt bra, men den märker ni nog längre fram i tiden. hursomhelst, är jag hemma och redo att gå och lägga mig snart, eller jag ska kanske göra mig redo snart. och då undrar ni varför jag ska gå och lägga mig vid denna tiden? jo, det är'ru så att jag hänger med pappa till konst skolan imorn vid skoltid, alltså klockan åtta. det ska bli riktigt kul med alla gla'a tanter. haha! men sen kan jag ju gå lite i affärer och sånt eftersom det är i Kristianstad. och annars nu ikväll har jag och becca varit ute och filmat med deras filmkamera. vi hade jätte kul och hoppade runt som barnungar. fast det går inte att få in i datorn, så tyvärr får ni inte se det. och nu har jag faktiskt inte tid längre ser jag. och imorn hör ni nog inte mycket från mig, då jag inte kan blogga från mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar