fredag 22 april 2011

såhär på kvällen.

hej på er, hur har eran dag varit? själv har jag haft fullt upp. eller ja, inte haft tid eller tillgång till datorn. vi var ju på utflykt till en utställning, mysigt. och vilket väder det varit! helt underbart. jag tog lite kort som kanske kommer upp senare. men annars så har vi ätit god kvällsmat och om en stund ska vi in till grannarna och "hänga" lite med dom. alltså vi barn. alla fyra, jag, lukas, cornelia och william. och jag vet inte om jag får tid till mer dator, senare. och ingen tid har jag haft till att börja på tavlan heller, men men. det får bli efter dom har åkt hem på söndag.
nu ska jag gå och vara lite social, tror jag, eller så stannar jag framför tv:n en stund till.
vi hörs! xxxxx.

hallå hallå - bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar