söndag 24 april 2011

dagens tavla & klädsel.





ja, om vi då börjar med tavlan, är en vanlig kol teckning klistrad på en gammal bit tapet. men just uttrycket är hemligheten, visst ser hon ledsen ut? det är hon iallafall om man kollar nämre. så den hänger nu tryckt över tv:n som ni ser. där hänger den bra. om jag då går över till klädseln/shortsen, så blev det ingen helkropps bild. det blev bara inte så, haha. men ni ser det jag vill visa er iallafall...själva shortsen. som man kanske inte ser är det tre knappar, alltså är dom ganska så höga, vilket är jättebra. och linnet jag hade instoppat har jag ju redan typ visat. är det inte helt härligt att man kan gå såhär nu? fast sen när skolan börjar vet man ju aldrig.
iallafall så ska jag försöka klämma in ett inlägg imorgon bitti, det är ganska fullt upp. jag hoppas på sovmorgon (troligen inte), och sen på förmiddagen ska jag och mamma ut och springa, om jag får med henne det vill säga, haha. sen vid lunch åker hon, jag, mormor och morfar till mina kusiner i Eslöv för barnkalas, det är typ två år sen jag var där, inte helt utan anledning, men det ska ändå bli ganska kul, och jag vet inte när vi kommer hem. men annars skriver jag ju på kvällen igen! nu ska jag strax kila in till becca! KRAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar