lördag 16 april 2011

outletstress.

jag lider med er, inga inlägg har kommit upp idag! men, här är då förklaringen. som alla vet är det outlet helg denna helgen. och jag har varit på utställningen sedan 11. dock var det ganska dött på eftermiddagen. förutom att clara, några till och norra skåne kom och tog kort på oss. (som nog kommer i tidningen på söndag, och jag blev ful på alla bilder, så kolla inte). kom försäg hem klockan 3 men sen har jag fixat det sista på pappas presenter (ja! han fyller år idag! grattis). sen gjorde jag ännu en tavla, använde mig av tusch, tejp, sax och tidningar. (men den kommer ju inte på utställningen). visar sen. och ikväll firar vi pappa och sådant. och imorgon blir det ännu 4 timmar i en kall lokal. jag klagar inte. men hursomhelst, skriver jag nog senare ikväll så det inte blir så himla tomt här!

hoho, en "tuff" gammal webb bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar