söndag 24 april 2011

hundbad & smutsiga fötter.

just nu sitter jag framför tv, och slappar, när det är så fint väder? ja, för en stund sen var jag, becca, sabina, deras kusin och hundarna ute och gick, för att de skulle få bada lite. och samson hoppade i direkt såklart. men vera, som inte gillar att bada så mycket, tog det lite lugnt och doppade bara benen. och nu är jag helt smutsig om fötterna. men annars så har jag som sagt bara tagit det lugnt i solen idag. och målat, eller snarare ritat, klart en tavla jag gått och lurat på ett tag nu. jag visar den samtidigt som jag lovat visa min dagens. lite senare ser ni det asså. nu ska jag fortsätta äta upp det sista påskgodiset och se på tv. sen efter det blir det grillning och kanske häng med grannarna?
xxx.

sjunger-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar