tisdag 12 april 2011

sullaluu.

su la lu, hela svenska folket. är på bra humör. inte direkt för att dagen har varit super (för det har den kanske inte, men alltså helt okej). vi har börjat filma (jag filmar) till ett so arbete, som jag på något sätt blivit inblandad i, men ska göra annat också. det var väl det som var roligast på dagen. men det bästa väntar. vid nio är det dags för desperate houswives igen, så himla fkn bra. dessutom sovmorgon tills halv nio imorn. det är vad som väntar. tillbaka till nuet då, så väntar jag nu på att potatisen ska koka upp så att jag kan börja med min potatis och purjolök soppa. super gott, antar jag, har aldrig gjort det förr, så det är något nytt. vi hörs lite senare!


på bilderna försöker jag visa mitt hårband som ellie fixade till mig på slöjden igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar