måndag 25 april 2011

a trip to Eslöv.

godmorgon, eller god förmiddag kanske. medans ni hade en skön och lugn sovmorgon (förhoppningsvis) gick jag upp vid halv nio, åt frukost, och efter det var jag och mamma ute och sprang. vi var lite osäkra ifall vi orkade, men vi gjorde det. och det var väldigt varmt. men skönt.sprang i kort byxor, äntligen kan man börja med det! och nu har jag svept i mig en banan och hallon smoothie med proteinpulver i (ifall ni ville veta), klätt mig i "kalas kläder" -haha-. och om exakt en halvtimma kommer mormor och morfar och hämtar oss. sen blir det en stimmig dag i Eslöv där vi ska fira fem av mina kusiner samtidigt. men åter igen, det ska bli lite kul. men jag hör av mig ikväll igen! ha det, xxx!


bild på mina träningskläder och på mina kalas kläder! hoho... allt typ från h&m tror jag. inte tränings kläderna, men ni fattar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar