måndag 18 april 2011

ensamt vattenkrig, nästa!

hej på er! nu är vi hemma efter en dag i kristians-stad. det var jätte trevligt på förmiddagen då vi körde lite kroki, vilket betyder att man ritar av någon snabbt (typ på 1 minut och så). i detta fallet en naken kvinna. men det var ingen större chock, eftersom jag varit med innan. sen åt vi på den jätte goda restaurangen martini, som har massa hemlagade grejer. sen shoppade jag lite. ja, väldigt lite, jag hade 60 spen som jag köpte stora solglasögon för. visar er senare. men dom behövdes verkligen, glömde ta med mina andra och idag har det varit sommar för en dag. vad är det? typ 20 grader, men det känns som mer. på eftermiddagen gick det dessvärre sämre. fick inte till något alls faktiskt. eller jo, en tavla med härliga färger som tanterna gillade. men nu är jag som sagt hemma. och såg att ellie skickat ett sms, men om du läser detta, så har jag inga pengar till att svara. fast jag hade ju ändå inte kunnat, så ingen större förlust kanske :p. och just nu sitter jag i enbart en stor thissa (eller om det stavas så , alltså en t-shirt). och såklart har jag underkläder på mig, haha. men det är himla varmt i solen så jag ska nog ta och ha ett litet vatten krig för mig själv. alltså häller jag vatten över mig. det är väl så här dags på året? haha. (hemskt vad jag skrattar). sen blir det grill mat, spätt tror jag. och ikväll ska jag och becca fortsätta filma lite, för det bestämde vi igår. sen kanske jag visar lite bilder från idag, för jag tog ganska många. detta inlägg blev långt, men nu slutar jag för jag ska ju ta mig en "kall dusch", hoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar