onsdag 20 april 2011

hemma igen.



så ni, nu är jag hemma igen. vad jag köpte ser ni här ovan. ett par blommiga byxor som ni ser. tyckte dom var riktigt balla. fast deras passform är lite konstig. de är ju super slim, men de är ändå stora där bak av midjan, eller hur man ska förklara det. sådär som jeans kan vara ibland. köpte också (eller mamma köpte ju, har ju inte mitt barnbidrag och friheten att köpa själv, haha. kanske tur det?) tröjan på bilden samt två till och ett mega stort linne men häftigt mönster, som ska vara stort, för jag tog ändå en 34..och sen köpte jag lite udda "solglasögon" (faktiskt själv då). fast kanske inte solglasögon, jag vet inte vad dom är, för det är rosa glas och typ lika stora som mina andra och ganska -inte sol skyddande- haha.. köpte dom på tiger mest för skojs skull för 30 spänn. och sen åt vi på graffiti, och blev mätt som en plätt, som alltid när man äter där. så det var en himla bra shopping tur. nu såhär på eftermiddagen ska jag baka muffins (antagligen) till helgen. då gäster från Göteborg kommer. också det väldigt trevligt. och senare ikväll åker vi och tränar zumba.
XX.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar