söndag 15 augusti 2010

you just need to ask.

VILKEN HÅRFÄRG HAR JAG EGENTLIGEN ? HÄR ÄR TRE BILDER, xd.
jag ser helt desperat ut på andra bilden, I know ! :D.
men iallafall,
jag blev nyss helt sur på att pappa för att han körde iväg mig från tv. jag höll på att se ett jätte bra program han skulle se något, men sen skulle han visst inte det så jag blev sur i onödan..
men jag tänkte ändå blogga lite , så.'
idag har jag typ bara haft underbart tråkigt. men farmor och några till kom på fika vid tre.
JAG hade bakat - kladdkaka, och den var riktigt kladdig, mmm :).
vi fikade sen skulle dom gå en runda eller nått, jag och min bror stannade hemma.
inget hände och satt bara vid datorn, blablabla :)
imorgon åker jag, mamma, pappa & lukas till k-stad.
för mammsen fyller år (L). ska shoppa lite där och äta på restaurang och ha mysigt !
annars så börjar skolan på onsdag, ska ändå bli rätt kul,
nu ska jag gå och fixa lite onyttig mat och se klart på programmet jag började att se.
puss,
/lolo.

1 kommentar: