tisdag 10 augusti 2010

to much to do.

Dagen har då tillbringats med Clara. vi var hemma hos henne på landet.
dom bor super mysigt på en gård. med massa djur. jag älskar det.
vi bakade coola muffins, (kommer bilder sen).
och fikade på muffinsen sen såklart. kommer kort, kanske imorgon. och då lägger jag också in på när jag och elin va. iallafall åkte jag hem sen vid fem tiden. åt mat som brorn min hade lagat.
senare har jag inte gjort så mycket. men nu blir det att starta en mysig film på rummet och slappa lite.
ps. ellie kanske skulle åka hem lite tidigare från Italien, så då hinner vi träffas innan skolan börjar, och som jag har saknat henne, vi har massa att prata om. Y
men ni får ha en fortsatt trevlig kväll,

och jag bjuder på bilden, ett dåligt kort på en fin jacka som är mammas gamla.

1 kommentar: