torsdag 5 augusti 2010

haha :).


j a g ä r f u l j a g v e t (:
tjatja :).
jag är rätt så trött. igår chattade jag med axel typ till 0.1.
vi webbade (y).
han måste va den roligaste killen att webba med :).
vi skrattde och töntade oss hela tiden.
sen blev vi ju trötta. ich jag sa att jag skulle gå och lägga mig.
men det blev inte så, efter ungefär en timme sa vi hejdå och godnatt.
hahah .
han har en sån häftig stil. inte tråkig som alla andra.
han har mke fääääääärger :D.
och en sak vi har gemensamt :
vi är båda looooooockiga ! :).
den tycker vi äger .
haha sen hälsade jag på hans föräldrar.
jaja, nu på morgonen vaknade jag vid 9-tiden.
åt frukost och lunch , och snart ska jag göra mig i ordning.
frågade clara om hon ville träffas, men hon hade gäster så det gick inte.
men nästa vecka ska vi va.
då är det sista veckan av sommarlovet :(.
måste träffa så mång som möjligt!
ellie & becca är inte hemma, synd.
så jag har lovat mamma att fixa lite här hemma.
sen skulle nog jag och axel webba senare när han kom hem (yy).
nu måste jag sluta, skriver nog i eftermiddag igen.
hejdå !
pusss.

2 kommentarer:

  1. Vill du vara med o tävla om att bli veckans blogg?
    Anmäl dej på min blogg :D

    SvaraRadera
  2. Kika in senaste bildbomben och säg vad du tycker om gårdagens outfit :)

    SvaraRadera