fredag 13 augusti 2010

och det är fredag!

godmorgon :). ledsen att jag inte har bloggat nu på två dagar..förlåt. i förgår fixade jag mest i mitt rum och lite ute i trädgården. och igår kväll hade jag faktiskt skrivit ett inlägg, men det åskade och ösregnade så när jag var klar så laggade det och inlägget försvann. men iallafall, så kom becca älskling hem från öland igår. vi gick en lång runda med hunden, och snackade. det är skönt att iallafall någon är hemma nu.
men jag saknar ellie fortfarande, och en till..
men sen idag ska vi nog storstäda till kräftskivan på lördag, annars hade jag tänkt va med becca lite, vi får väl se.
va nyss inne på konsum och köpte mjölk och bröd, allt är nästan slut. haha, men jag är skit trött, får väl sova lite senare igen.
& jag får inte glömma att säga Clara fyller år idag, grattis !
men nu ska jag äta frukost !
puss puss :)

/ lolo.

1 kommentar: