måndag 23 augusti 2010

rock'n roll (h'.



j a g r o c k a r f e t t p å b i l d e n !
tjenixen, ledsen att jag inte har uppdaterat på länge, varit i stugan som ni vet sen igår var jag helt trött så orkade faktiskt inte ! men idag är jag pigg, kom precis hem från beccaälsk. vi bakade "kladdkaks muffins med kola på" - och shit va goda & onyttiga :) fast kolan blev jätte rinnig. men god. medans vi bakade (mest becca, men jag gjorde faktiskt lite med!) så chattade vi med davve. imorgon ska vi ju ha spanska (igen) tillsammans nu. (för idag hade vi ju spanska men inte tillsammans för vi fick reda på att vi bara ska ha spanska tillsammans alla på tisdagarna på vår skola, dom andra gångerna ska vi gå till beccas skola och va där, vilket jag och jennifer + fler, tycker är onödigt..) iallafall var han rolig som vanligt. sen fick becca springa och klä på sig fotbolls-kläderna sen cykla till fotbollen (buuh)så jag var tvungen att gå hem. *suck*
men nu ska jag bara göra en grej sen lägga mig i soffan och slappa, tycker det är rätt schysst att jag får götta mig och ta det lugnt medans becca & de andra får springa i regnet just nu :D (okej, det regnar inte mycket men ändå) jag har det iallafall skönt :)!
/lolo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar