måndag 30 augusti 2010

♥.


hej ! det var ett tag sen, (en dag) men iallafall :).
rätt chill dag idag, (älskar ordet chill)
spanska i mitt hjärta Y . visst, jag gillar inte själva spanska så himla mycke, men jag gillar att gå till parkskolan och träffa folk ;). träffade dock inte beccaälsk, men några andra. imorgon kommer dom till oss och vi ska ha spanska ihop, längtar, bästa på hela dagen, seriöst.
idag skulle vi springa 40 minuter på idrotten (på morgonen), jag och clara är bäst på att peppa varann (inte) när vi blir trötta stannar vi sen springer vi lite sen stannar, så håller det på. vi tycker inte att vi behöver bevisa något för någon, med det faktum att vi klarade att springa 2km eller nått förra idrotten, duktiga är vi verkligen. haha men asså blev inte så trött då ju :). men vi sprang kanske 15 minuter iallafall! tur att det inte är idrott fören på torsdag igen (längtar inte!). annars var det en helt vanlig dag , typ, men det är ju aldrig "normalt" i skolan. haha inte så som jag och ellie håller på. sista lektionen var vår SO-lärare sjuk eller något, vi hade Mattias istället , han är ju bara för rolig. fick dock inte jätte mycket gjort eftersom killarna i klassen skulle komma och störa hela tiden, (lite vårt fel med men..). nu har jag inte tid att sitta och skriva, ska äta något, jag svälter. puss & kram goda skumbanan.
/lolo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar