onsdag 18 augusti 2010

ooonsdag.

första dagen "in the school" då då. rätt kul, lite jobbigt att sitta och lyssna medan lärarna pratade, och att håret förstördes när jag & ellie gick till skolan. men annars okej, särskilt när vi slutade innan lunch. & en bra grej var att vi som går på spanska (asså jag), ska ha lektioner på parkskolan istället för på vår skola, och dom som går på park ska komma till oss också, vilket betyder att jag får träffa becca mer ! det är liksom detta vi har hoppats på jätte länge :).
fast det är inte säkert att vi kommer i samma grupp (om vi nu ska dela grupper, vilket jag inte tycker behövs eftersom vi är typ 5-7 st), men man får väl hoppas !
sen imorgon är det något som heter "klassföreståndardag" eller något, så vi ska typ inte ha vanliga lektioner utan vi ska ha samarbeteslekar, (lite tråkigt..).
men ja, det var nog allt jag hade att skriva :)
puss.
/lolo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar