söndag 1 augusti 2010

till hannah ;)

hejj :)
sitter här och har precis fixat klart nya blogg-designen .
rätt nöjd faktiskt :p.
& chattar med allt möjligt folk xp.
sen kom jag hem från revsudden idag me.
vi va ju där och hälcade på några kompisar.
vi åkte över till öland också.
väldigt fint (y.
sen kom kompisarnas barns kusiner och spelade volleyboll med oss (:
kul att titta på :D.
sen har jag ju varit sjuk , men febern är över.
bara hosta kvar -,-
finns inte så mke mer att skriva denna gången heller.
det är hannah som alltid vill läsa nya inlägg.
förresten ! kolla hennes fina blogg : www.hannahappiness.blogg.se
haha men jag skriver snart igen !
puss hay !




2 kommentarer:

  1. äntligen lovisa, jag blirså glad, haha :)
    + kul att du tipsade om min blogg, tack ;D
    och snygginnnngen på bild:D
    <3<3<3<33<3<3<3

    SvaraRadera
  2. svar till hannah :
    haha ja du blir ju alltid glad , haha ;)
    & varsegod ;D
    snyggingen ä du :D
    <3<3<3<33<3<3<3

    SvaraRadera