fredag 27 augusti 2010

bara två trötta dagar :)

tjenixen, har inte uppdaterat på ett tag, jag har varit inne på bloggen varje dag, men orkar bara inte skriva :). Jag har varit sååå trött de senaste dagarna, vilket inte är så konstigt..
i onsdags hade vi sovmorgon till tio i tio, (jag borde vara utvilad :D) sen slutade vi vid tio i två, sen blev det bestämt att vi skulle va med Rebecca & David (jag gillar att skriva förnamn just nu) så jag och Elinor gick till parkskolan där dom väntade. Vi skulle va hos David, om inte hans bror var hemma (han skäms att va med tjejer, haha) Rebecca & David hade såklart cyklar, men inte jag & Elinor så vi fick gå.. och det är skit långt att gå hem till David. Iallafall skulle vi in på Ica-komenten och köpa godis eller något, Elinor hade en tjuga så det var lugnt :) men..sen när vi skulle köpa upptäckte hon att Oscar Sahlin i vår klass hade tagit den på skoj, och gjömt lämna tillbaka den, vi blev skit sura på honom, och fick gå hungriga. Fast jag hade fem kronor som jag köpte ett litet choklad som alla skulle smaka av 'suck'. Jaja, sen gick vi till honom, som sagt skit långt..jag och ellie va helt slut - haha. Sen när vi GICK hem igen regnade det lite och vi hade paraply som vi höll framför oss så vi såg inte var vi gick *lyckat* vi gick iallafall hem till hennes pappa eftersom vi inte orkade gå mer. Va där och var helt slut i benen och åt två mackor var och delade på en pannpizza, dessutom var vi jätte hungriga efter vi ätit det..haha *manliga*
sen gick jag hem till mig och hon hem till sin mamma för att hämta lite saker sen skulle hon cykla till hennes pappa igen..*palla* säger jag bara. Jag åt när jag kom hem, sen sov jag typ. Nästa dag var jag rätt slut i benen fortfarande (överansträngt mig för mycke, haha). Dagen var väl anmält bra , tills sista lektionen som var idrott..gjorde testet vi gör varje termin, springa tre varv runt slingan..höll seriöst på att dö. Kalla mig lat men jag tyckte det var sjukt jobbig. Haha sen GÅ hem med Elinor , som tur var köpte hon lite godis till mig i simhalls-kiosken, dit vi går mer och mer nu för tiden men mest för att köpa vår favorit-mellis ! Chochoklatteboll , herregud asså det kostar bara två ynka kronor, måste ha pengar med mig på måndag :). Iallafall är det därför jag har varit för trött, sorry. Nu har jag ändrat lite på designen på bloggen, blev rätt bra tror jag, men jag klantade mig lite.. skit i det :) nu ska jag iallafall se en komidi , ha det bra !
Fasen va mycke jag skrev, haha ni är bäst om ni läser allt!
(bjuder på två bilder här, kolla vi är båda svartvita, typ coolt)

/lolo.



älskar den här killens-musik ! James Blunt, puss på dig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar