lördag 27 november 2010

städdag.

har precis duschat efter att typ ha städat sen klockan elva.. asså jag hatar att städa, inte bara för att det är tråkigt och jobbigt utan också för att det är så äckligt, allt dam får mig alltid att nysa. fast det är klart, om man städar ofta så blir det ju inte så dammigt.. fast jag väntar alltid tills jag bara måste , för att kunna komma in i rummet. nu är det iallafall rent. och jag har satt upp massa tavlor och foton, så mycket jag får plats med, haha. igår efter skolan åkte jag och becca till stan, ja, först hittade vi inte varann efter skolan, haha, vi hade varit i gympa salen sista lektionen och becca sa att hon väntade vid sporthallen, (asså ingen kallar det de?) så ja, vi fick springa till tåget och vi hann precis köpa biljetter innan tåget kom. sen var det lite problem med en klänning becca skulle lämna tillbaka, (hon köpte en annan klänning ist). och jag hittade en fin bustie, till feeeest. och en ring, (som jag visade igår), så nu är det fixat.
här är en bild,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar