lördag 20 november 2010

GODIS.

hej. sitter här med en påse godis (från igår) och kollar runt på internets alla flikar. haha. förresten är det bara jag som stör mig på alla "fjortis" 98:or ? (jag vet, asså 98:or ?!) som tror att dom är så coola. blir ju bara för störd på dom. haha. men asså ärligt, det är riktigt kul att skratta åt dom. men iallafall , tillbaka till verkligheten. bion igår. vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt. hade nog förväntat mig lite mer :(. jag och ellie satt och försökte komma in i filmen , när den nästan var slut ? dom höll ju bara på att fly från voldemort (som för övrigt är skit äcklig) hela tiden, och så fort han kom trollade dom iväg sig. vid ett tillfälle var det rätt äckligt, när en gammal tant typ skruttade bort, eller något.blä. men det var ändå kul, jag och ellie satt ju och myste och kommenterade allt. såg förresten en liten bit av den första harry potter som gick nu vid halv åtta typ, såååååå små dom var. jätte gulliga. det är ju helt kul att dom har haft kvar skådespelarna i alla filmerna, annars skulle man ju inte vilja se dom ? nu, har jag ingenaning om vad jag ska göra. får nog leta upp en film, eller gå upp till brosan och hans kompis och kolla ifall jag kan få vara med och spela xbox 360. varför inte helt enkelt ? känner att jag inte har bloggat färdigt för idag, kommer mer. men jag lägger iallafall in några bilder som jag nyss redigerade, bara för att det inte ska bli så tråkigt, puuuuuuuuus '





1 kommentar: