lördag 13 november 2010

lördag kl.20.45


**********************************************************

fan asså, jag mår verkligen inte bra. asså jag är lite sjuk fortfarande. om ni inte fattade. så fort jag reser mig och ska tex gå från datorn till tv:n, så blir jag helt yr. och jag lovar att jag somnar när som helst. haha. nej, men jag måste hålla mig vaken, börjar snart en bra film.
blir så himla sugen på att fotaaaaa, när jag ser alla fina bilder på allas bloggar. få se om jag orkar ta mig up för trappan och fixa lite foton. ska typ ta och duscha nu, så att jag vaknar.
förresten, va inne i hässleholm idag, hittade sjukt fina skor med kilklack, men jag har inga pengar, måste komma på något sätt, för jag måste bara ha dom! ja ja, ni får ha en trevlig lördags kväll, medans jag ligger hemma och är sjuk :(.
puss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar