onsdag 3 november 2010

ιονisa.

hej. jag får väl börja med att säga förlåt för att jag inte har skrivit nu på två dagar, och för att jag inte hann skriva att jag inte skulle kunna blogga nu på två dagar. jag har nämligen varit i ullared igår och sen i stugan i mellby. men iallafall, idag:
åkte hem från stugan vid typ två tiden. när vi var halvvägs hemma så började jag må jätte illa, jag brukar aldrig bli åksjuk , men nu blev jag visst det och det kändes som att jag skulle kräkas när som helst, men jag klarade mig hem, villade ett tag sen gick det över. sen stack jag till ellie, va där till typ sju. (vi var som vanligt flummiga och väldigt högljuda, särskilt i trappuppgången när vi tog kort och filmade och skrattade..) sen stack vi till pulsen där becca väntade , var nästan inga där, men sen kom alec och han skejtade (eller hur den nu stavas) och vi fick prova lite, så ägigt när ellie fick dra mig fram. vi spelade lite fotboll (med ett mål, och becca tacklas, och tar med händerna, heh.) sen vid typ åtta stack vi hem , becca hängd med mig hem för hon ville kolla vad jag köpt i ullared. sen när hon hade gått åt jag paj och såg på tv med mamma. nu också.
(jag har inga bilder, så jag bjuder på en väldigt redigerad bild).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar