söndag 21 november 2010

eyes.






dagen har typ ungefär sett ut såhär..
- vaknade vid 9-10, tiden.
-åt frukost , såg på tv, gjorde mig i ordning.
-kollade foton , och i album.
-sökte upp elinor.
-åt lunch , ( I ♥ MAT).
-stack till elinor, spelade wii.
-clara kom, hon tog över wii-spelandet.
-sen dansade vi till alla låtar.
-efter det kom grannen under upp och klagade.
-sen hängde jag med clara och elinor till dansen.
- (det var riktigt tråkigt att kolla på).
-sen gick jag hem. alla andra också.
-nu har jag ätit, och orkar inte skriva detta mer.
så ser en vanlig dag ut, fast nej, haha. nu har jag ätit och sett på tv och redigerat bilder i timmar. vet ni en konstig sak ? jag har i hela mitt liv älskat chokladmjölk, men nu sen några dagar tillbaka så har jag helt börjat hata det. det smakar bara sött och blarrigt.. varför ?! hoppas det snart går över. nu ska jag göra mig i ordning för sängen,
puuuuuuuss'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar