torsdag 18 november 2010

är du kär i määäj ännu, klas-göran? har du kvar dina känslor för määäääj ?











tjena mittbena! elinor var sjuk idag också, stackaren,
men det var faktiskt en rätt rolig dag ändå :).
gjorde även matteprovet idag, gick nog rätt bra tror jag. clara är helt flum, vi gick runt och sjöng och hoppade typ runt, haha. omoget. sen var det god mat, köttbullar och potatismos, (för en gångs skull något man kunde äta..). nu ska jag själv äta , men något inte alls lika gott, som tur är åt jag en rätt stor fika, hehe. sen fixar jag nog lite engelska läxa, sen chill. imorn hänger jag med clara hem till landet, får inte glömma kameran!
puuuuuss'

1 kommentar:

  1. jag är kär i dej ännu klas göran!!!!!
    och jag har kvar mina känslor för diiiiggg !!!!
    '
    haha...

    SvaraRadera