fredag 17 juni 2011

Jag har nyheter.

Hej. Hallå. Och snart godnatt. Denna dag har jag ägnat åt rensning i rummet och i garderoben, ska skänka hälften av mina linnen (!). Men det är ju såna jag knappast använder. Och denna kväll har spenderats hos mammas och pappas 'bekanta'. Himla god mat.
I alla fall, så har jag en nyhet att berätta. Som jag har nämt innan, ska jag byta bloggplats, och inte bara själva bloggplatsen, utan hela namnet. Är trött på det jag har nu, så varför inte byta hela skiten? Haha. Imorgon, lördag den 18:de Juni, fyller bloggis 1 år. Bra tajmat? Så då på eftermiddagen någon gång, når ni mig på adressen http://lovisaj.devote.se/ ! Den är som gott som klar, så visst får ni klicka in redan nu, men framför allt imorgon!
Och anledningen till att jag varit lite off de senaste dagarna är pga detta. Kanske beror det också på sommarlovet. Kanske.
Vi ses imorgon på den nya bloggen, med nya fräscha bilder och sånt. Glöm inte! http://lovisaj.devote.se/


godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar