söndag 12 juni 2011

jag är s j u k.

Hej. Mycket nöje här idag! Om ni inte fattar vad jag menar, (gör ni nog inte) så menar jag att det har varit tomt här idag. Anledningar, vi har varit hos farmor. Och som ett plus, så har jag varit hemskt förkyld, det är lite bättre nu, men har haft feber och sånt. Har alltså inte orkat.
Om annat, ni kanske har kikat in på Elinors blogg på senaste och sätt att hon ska byta till blogg.se. Jag har faktiskt också tänkt på det, fast för ganska längesen. Just pga den dåliga bildkvalitén här..Men jag vet inte, har tänkt lite på devote i så fall. Vet bara inte hur man gör där, alls, haha. Men jag återkommer i alla fall. Om detta sker, blir det nog inte fören 18 juni, då jag har haft denna bloggen i ett år, lite onödigt att byta precis innan ettårsjubileumet hehe.
Nu ska jag äta, sen vila bort förkyldningen, vi hörs nog inte mer ikväll, hejdå!


två bilder på en virkad klänning jag gjort för ett tag sen, bättre bild kommer nog på någon outfit längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar