onsdag 8 juni 2011

Efter ingenting.

Hej på er! Nu är jag vaken och på benen igen. Eller egentligen har jag inte sovit jätte mycket sen jag kom hem från skolan, tröttheten kommer antagligen ikväll. I alla fall hade vi riktigt kul igår, det är nästan som en dimma, haha, nej men det var ganska flummigt.
Annars så släpade jag och Elinor oss hem halv nio i morse ungefär, tungt som tusan. Och tills nu har jag slappat, sovit, duschat, gjort lite läxa men även hunnit med att gå till biblan med mamma och lånat lite nya böcker, och en film. Så kvällen tillbringar jag antigen framför tv:n eller med en bok i handen. Men nu blir det köttbullar och makaroner! wihooo

Jag tog jädra många webbcam-bilder innan, detta är en, men jag använder nog någon av dom ikväll också, eftersom jag bara inte kan förmå mig att ta nya. Om vi hörs ikväll det vill säga,
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar