söndag 16 januari 2011

godnatt :)

var faktiskt en riktigt mysig dag idag. först åkte vi då till farmor och åt där, efter maten tog jag och pappa sparken ner till en av hennes grannar. och han var mycket trevlig, han berättade massa om fotografering, som då är han hobby, och jag fick testa hans otroliga kamera. han hade massa grejer, stativ, typ 5 objektiv och kanske tre kameror? sen åkte vi hem till mormor och morfar. och där hittade jag massa gamla foton, som egentligen ska in i album, fick några med mig hem, som jag visade innan. sen på kvällen såg jag ju på film med becca, så, dagen var väldigt lyckad! och det känns ändå inte jätte jobbigt att gå till skolan imorn just nu, men vi får ju se om det känns likadant imorn, haha. nu ska jag sova, godnatt!

en sång bild, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar