lördag 30 oktober 2010

lördag.


super fin bild, tycker jag. god lördagskväll förresten. cajsa va ju här idag. skit länge sen vi träffades. asså så barnsliga vi är! vi hade kul med webbcamen. bilden här under blir en rätt kul bildserie. "jag kollar på cajsa- hon kollar på mig- jag skrattar hysteriskt- cajsa kollar konstigt på mig" haha, kom på den nu. känner att det är lite töntigt att sitta hemma och se på film med mina föräldrar och äta godis. när kanske andra är ute i gäng och går i byn. men asså jag är faktisk inte så gammal. och mina vänner (och jag såklart) är kanske inte de mest ute människorna utan mer typ, "jäkla flummiga tjejer". haha men jag tror inte andra har så kul som vi. om man ska köra med lite "wannabe fjortis style" så skulle jag säga att vi skrattar 24/7!
imorn träffar jag ellie, och vi ska fira halloween, typ. sen träffar jag nog becca också. jag ska också hinna med att åka till farmor och käka lunch, städa mitt rum (hah kommer aldrig att hända...) och förhoppningsvis hinna med ett bad. inte särskilt mycke att göra, men.. nu ska jag njuta av min lördagskväll. pussa dig själv 10 gånger från mig ! ♥
/L.


bildserie - bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar